Espresso – Din lokala tidning
skärmavbild 2023 02 01 kl. 15.45.12

Kombinera online med print

Ny uppdaterad forskning på effekter av svensk reklam via en av landets största och mest prestigefyllda tävling – 100 wattaren. Undersökningen gäller effektjämförelser när man kombinerar digital med fysisk reklam. Det var stor skillnad på effekt när man kombinerade. Undersökningen var gjord på landsnivå. Lokalt inom ett begränsat geografiskt område, så är skillnaden och fördelen med att kombinera – ännu större. Så budskapet till alla som vill bygga varumärke och få igång sina affärer – kombinera printannons med digital spridning.

Källa: NoA consulting och RAM

Subscribe
Notify of
guest
0 Kommentarer
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Hemsidan använder cookies för att optimera din användarupplevelse. Vi utgår från att du godkänner detta men du kan välja att lämna oss om du önskar. Acceptera Läs om vår integritetspolicy

0
Kommentera gärna artikeln – klicka här!x
()
x