Espresso – Din lokala tidning
blunda grön2

Reklamtrötthet

Reklamtröttheten breder ut sig och inte mindre än 81 procent tycker att reklam är irriterande i Epost, 65 procent i sociala medier. Det mediet enligt Novus undersökning där läsaren tycker att reklam stör MINST är Gratistidningen. Så hur ska man tänka i de reklaminvesteringar man gör? Ett förslag är att välja den kanal där reklam är både förväntad och efterlängtad.

Andel av läsare som inte tycker om eller inte alls tycker om reklam i medier

skärmavbild 2025 02 02 kl. 22.33.13
Subscribe
Notify of
guest
0 Kommentarer
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Hemsidan använder cookies för att optimera din användarupplevelse. Vi utgår från att du godkänner detta men du kan välja att lämna oss om du önskar. Acceptera Läs om vår integritetspolicy

0
Kommentera gärna artikeln – klicka här!x
()
x